Alla inlägg den 23 april 2008

Av Nettan - 23 april 2008 18:29

Jag vet. Ni hatar, jag älskar. Måste skaffa mig en vän som delar min musiksmak, funderar på kontaktannons. I väntan på Joels album lyssnar jag på Moto Boy. Den mannen kan verkligen sjunga. 

Av Nettan - 23 april 2008 18:04

På lördag ska jag och SO på kurs. Jag ska bli hennes körhandledare, ett uppdrag som jag tar på stort allvar. SO är ju motorfamiljens svarta får just nu och självklart kan det inte fortsätta så. Tyvärr är det ingen som tror att jag lära ut denna ädla konst.


Visst, jag har genomfört några tveksamma körningar men på det stora hela tycker jag att mina kunskaper är underskattade. Min familj hade nog blivit mindre orolig om jag hade sagt att jag blivit religiös och ville söka lyckan i Goa. Jag känner mig dock optimistiskt, det här fixar vi. Jag tänkte skriva lätt men man ska ju inte överdriva.        

Ovido - Quiz & Flashcards