Direktlänk till inlägg 7 maj 2008

Vore gott

Av Nettan - 7 maj 2008 22:30

Marängsviss är vad jag är sugen på just nu. Hade jag haft någon hade jag ätit utan dåligt samvete. För idag har jag köpt ett par jeans i storlek 25.

Ha, det har jag inte klämt mig i sedan jag var en sådär 12 år. 


Eftersom SO nu listat sitt val och valde att gifta sig med Linda Bengtzing måste jag bara tillägga att jag naturligtvis räknar med att man har sex i ett äktenskap. Många, många gånger.       

 
 
Marianne

Marianne

8 maj 2008 14:54

Grattis till första arbetsdagen i dag! Hoppas du kommer att stortrivas!

http://nyaaventyr.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 28 maj 2008 07:37

Nu är vår nya blogg igång, framöver finns jag och SO på;   http://www.hybris-sonett.blogspot.com/  ...

Av Nettan - 24 maj 2008 17:39

Jag borde portas från Gina Tricot. Nyheter varje vecka är inte alls bra. ...

Av Nettan - 23 maj 2008 14:56

Jag och SO pysslar med att skaffa oss en gemensam blogg. Därför är jag dålig på att uppdatera just nu. Jag hoppas att ni följer till den nya, meddelar adress inom kort. ...

Av Nettan - 19 maj 2008 19:30

Jag var hos frisören idag, hon ögnade igenom mitt hår och sa;   "Vilket häftigt hår, det här kan man ju atombomba utan att det skulle ta skada"   Så är det att vara sponsrad av Schwarzkopf. Tack Charlotta.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards