Alla inlägg den 17 maj 2008

Av Nettan - 17 maj 2008 17:47

När man åker taxi får man alltid veta lite mer än man behöver. Han som körde mig igår hade exempelvis fyra katter. Han hade haft fem men en hade nyss dött. Den blev 18 år. Katterna hade lucka i dörren så att dom spontant kunde kila in och ut. Dom åt mest torrfoder. Som tack för visat intresse fick jag en ask halstabletter. Det var snällt.  

Av Nettan - 17 maj 2008 12:53

Jag har aldrig känt mig riktigt synkad med mitt namn och bild-googlar jag får jag definitivt bekräftat att mina föräldrar var helt ute och cyklade när dom döpte mig. Nedan följer typexempel på vilken målgrupp som är bärare av namnet Agneta.


Av Nettan - 17 maj 2008 12:17

Jag har gett mig på vad som verkar vara ett omöjligt projekt. Nämligen att upplysa 08:orna om att Dalarna inte är Norrland. Jag möts med stor skepsis, tydligen är allt ovan Uppsala ett enda mörker. I framtiden tycker jag faktisk att det vore rimligt att visa hela kartan på geografilektionerna. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards