Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Nettan - 7 maj 2008 22:30

Marängsviss är vad jag är sugen på just nu. Hade jag haft någon hade jag ätit utan dåligt samvete. För idag har jag köpt ett par jeans i storlek 25.

Ha, det har jag inte klämt mig i sedan jag var en sådär 12 år. 


Eftersom SO nu listat sitt val och valde att gifta sig med Linda Bengtzing måste jag bara tillägga att jag naturligtvis räknar med att man har sex i ett äktenskap. Många, många gånger.       

Av Nettan - 7 maj 2008 20:16

Lyssnade på P3 idag, frågan ställdes då;


Du måste döda en, ligga med en och gifta dig med en. Valet stod mellan;


Brolle inklusive kör

Linda Bengtzing inklusive kör

Lotta Engberg inklusive kör


Klurade ett tag på mitt val men till slut blev det följande;


Döda Lotta Engberg. Spontant hade jag mer än gärna vigt den platsen till Linda Bengtzing men att ligga med Lotta känns inte direkt lockande. Dessutom måste jag ta i beaktan att hennes pappa är med i kören. Inte purfärsk direkt.


Ligga med Linda Bengtzing. Det tar verkligen emot att skriva men med den energin kommer det bli åka av i alla fall.


Gifta mig med Brolle. Det lätta valet. Vi flyttar till Boden, han kammar ner luggen och klinkar gitarr för mig varje kväll. Jag kommer stötta Brolle och också vara sjukt bitter på TV4.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards