Direktlänk till inlägg 17 maj 2008

Agneta

Av Nettan - 17 maj 2008 12:53

Jag har aldrig känt mig riktigt synkad med mitt namn och bild-googlar jag får jag definitivt bekräftat att mina föräldrar var helt ute och cyklade när dom döpte mig. Nedan följer typexempel på vilken målgrupp som är bärare av namnet Agneta.


 
 
Marianne

Marianne

17 maj 2008 15:41

Jag förstår inte, känner du ingen samhörighet .......... : D

http://nyaaventyr.blogspot.com

 
Ingen bild

Willy

17 maj 2008 16:05

Gulligt (: men det inte inget emot mitt namn. Googla det så fattar du vad jag menar, haha

 
Ingen bild

Nettan

17 maj 2008 17:46

Haha, Willy! Bild-googlar man dig får man ju ett fantastiskt resultat :)

 
Ingen bild

Petra

17 maj 2008 18:18

En period hette du Rebecka, om jag inte minns helt fel??

 
Ingen bild

Nettan

17 maj 2008 18:27

Ja, en period fick ingen kalla mig Agneta bara Rebecka :)

 
trollpackan

trollpackan

17 maj 2008 19:04

Hmm...ja, om man inte är nöjd med namnet man fått av sina föräldrar kan man ju ta sig ett. Om man inte redan har tre förnamn...tror det är gränsen.
jag hade en klasskompis i gymnasiet, som när hon slutade gymnasiet, tog ett annat förnamn. Hon bytte från Ewa till Fredrika...för hon tyckte att så många hette Eva...men alla gamla kompisar kallade henne ändå för Ewa...hmm..så det blev lite krystat när man mötte henne något år senare och tilltalade henne med fel förnamn...eftersom jag inte visste..
Det är väl inget fel på Agnetha?
Hmm...jag kanske måste googla Maria?

http://trollpackan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 28 maj 2008 07:37

Nu är vår nya blogg igång, framöver finns jag och SO på;   http://www.hybris-sonett.blogspot.com/  ...

Av Nettan - 24 maj 2008 17:39

Jag borde portas från Gina Tricot. Nyheter varje vecka är inte alls bra. ...

Av Nettan - 23 maj 2008 14:56

Jag och SO pysslar med att skaffa oss en gemensam blogg. Därför är jag dålig på att uppdatera just nu. Jag hoppas att ni följer till den nya, meddelar adress inom kort. ...

Av Nettan - 19 maj 2008 19:30

Jag var hos frisören idag, hon ögnade igenom mitt hår och sa;   "Vilket häftigt hår, det här kan man ju atombomba utan att det skulle ta skada"   Så är det att vara sponsrad av Schwarzkopf. Tack Charlotta.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards