Direktlänk till inlägg 19 maj 2008

Bra grejer

Av Nettan - 19 maj 2008 19:30

Jag var hos frisören idag, hon ögnade igenom mitt hår och sa;


"Vilket häftigt hår, det här kan man ju atombomba utan att det skulle ta skada"


Så är det att vara sponsrad av Schwarzkopf. Tack Charlotta.  

 
 
so

so

19 maj 2008 19:46

Kändes lite som en otippad kommentar om ditt fina blanka hår..men nice :) Hade jag kommit hade hon sagt hej HÄSTTAGLET!/S

http://soffansso

 
Ingen bild

Charlotta

19 maj 2008 20:42

Vad gör jag inte för dig min skatt?:) Meddela mig om du vill att jag ska slå en signal till min frisör. Puss!

 
Ingen bild

Nettan

19 maj 2008 21:01

Tack vännen, jag ska prova en förlängning hos henne 3/6. Fin innan picknicken ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 28 maj 2008 07:37

Nu är vår nya blogg igång, framöver finns jag och SO på;   http://www.hybris-sonett.blogspot.com/  ...

Av Nettan - 24 maj 2008 17:39

Jag borde portas från Gina Tricot. Nyheter varje vecka är inte alls bra. ...

Av Nettan - 23 maj 2008 14:56

Jag och SO pysslar med att skaffa oss en gemensam blogg. Därför är jag dålig på att uppdatera just nu. Jag hoppas att ni följer till den nya, meddelar adress inom kort. ...

Av Nettan - 18 maj 2008 20:34

Gör som många andra;   För 5 år sedan: Bosatt i Jönköping. Precis lika trist och religiöst som det låter. Älskade vår vackra sekelskiftslägenhet. Var besatt av en speciell räkröra. Spenderade riktigt mycket tid på Friskis och Svettis. Hade mitt först...

Ovido - Quiz & Flashcards