Direktlänk till inlägg 14 april 2008

På plats

Av Nettan - 14 april 2008 18:27

Har installerat mig i mitt nya boende, känns utmärkt. Försökte också skaffa mig Internet, dock utan framgång. Tydligen måste jag skriva mig i landet innan jag får börja göra affärer. Folkbokföring ska alltså gå före uppkoppling, tokigt.


Just nu är jag på besök i Bromma. SO har tagit på sig de röda mysbyxorna och rakar frenetisk sin soffa med en orange engångshyvel. Den ska bli noppfri så att hon kan inbilla någon stackare på Blocket att den är i fint skick. En sak är säker, hon är en jäkel på de där affärerna. Köp aldrig något via henne, då är ni lurade .


 
 
trollpackan

trollpackan

14 april 2008 20:55

Hmmm...jaså...okey, jag ska vara vaksam så att jag inte köper något av henne;)
Undrar hur man klarade sig utan internet förr? Jag kommer inte ihåg hur livet var innan...hmm...
Skönt att du åtminstone är på plats!
kramen

http://trollpackan

 
Maja

Maja

14 april 2008 21:05

har faktiskt funderat på en soffa och kikat lite på blvoket, då vet jag att jag ska akta mig för en soffa som ser rakad ut då!

http://majaliljeberg.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

14 april 2008 21:31

Skönt att du trivs med ditt nya. Se nu bara till att folkbokföra dig snabbt så du får en uppkoppling så vi andra får glädjas åt lite fler inlägg!

Kramar

http://nyaaventyr.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 28 maj 2008 07:37

Nu är vår nya blogg igång, framöver finns jag och SO på;   http://www.hybris-sonett.blogspot.com/  ...

Av Nettan - 24 maj 2008 17:39

Jag borde portas från Gina Tricot. Nyheter varje vecka är inte alls bra. ...

Av Nettan - 23 maj 2008 14:56

Jag och SO pysslar med att skaffa oss en gemensam blogg. Därför är jag dålig på att uppdatera just nu. Jag hoppas att ni följer till den nya, meddelar adress inom kort. ...

Av Nettan - 19 maj 2008 19:30

Jag var hos frisören idag, hon ögnade igenom mitt hår och sa;   "Vilket häftigt hår, det här kan man ju atombomba utan att det skulle ta skada"   Så är det att vara sponsrad av Schwarzkopf. Tack Charlotta.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards