Alla inlägg under april 2008

Av Nettan - 8 april 2008 10:16

Reklammänniskor måste vara ett eget släkte, det finns inget som irriterar mig mer än dålig reklam. Varje kväll hetsar jag upp mig så mycket att jag nästan får lika högt blodtryck som Claes Malmberg i Sing A Long. Inte nog med att någon har suttit och klurat fram all värdelösa idéer, någon har dessutom köpt in dom. Det måste finnas en tanke om att ju uslare en reklam är desto bättre sätter sig varumärket. Annars finns det helt enkelt ingen som helst rim och reson med det hela.  

Av Nettan - 7 april 2008 16:01

Jag har fått veta att framgången med den snattade hamstern Hampus följdes upp av ödlorna, Tryggve och Svenborg. Finner inga ord.

Av Nettan - 7 april 2008 15:51

Det råder inget tvivel om att jag och min syster verkligen är släkt. För tillfället tycker hon att det är mycket i livet som inte fungerar;

"Jag har inget immunförsvar, tappar en jäkla massa hår och har ingen kille. Skulle jag rangordna vill jag helst ha fint hår, sen ett bra immunförsvar, sen en kille.

Ja, ett bra hår är verkligen det viktigaste."

Kan ju inte annat än hålla med.

Av Nettan - 7 april 2008 15:12

Jag är kvar i norr, lever fortfarande men har inte mycket till uppkoppling. Varje dag samlar jag nya erfarenheter, i lördags var jag exempelvis på styrdans. Det är tappert att ge sig ut på dans med rullator tycker jag. Sundsvalls nattliv gav verkligen mersmak. Dessutom lär jag mig mycket om livet som separerad runt fyrtio. Prio ett vid sökandet av man, händighet. Jag skulle vilja säga att övriga egenskaper nästan helt kvittar. Som ni förstår har jag haft en lärorik vecka.  

   

Av Nettan - 2 april 2008 15:23

Markus Krunegård, Joel Alme och dalasonen Stiko Per Larsson. April bli en bra månad. 

Av Nettan - 2 april 2008 14:52

Frasse, mycket man i en liten förpackning. Just nu består mitt entourage av två hundar. Varje gång jag reser mig blir jag förföljd. Förhoppningarna står klara;


- Ska du kanske gå till kylen?

- Ska du kanske ta ut oss på promenad?


Jag är omåttligt populär just nu.

Av Nettan - 1 april 2008 14:18

Jag har tidigare berättat att jag mellan varven lider av viss ordblindhet. Detta har i några dagar orsakat mig onödig tankeverksamhet.  På google har jag flertalet gånger läst en annons "här kan du lägga ut din snigelblogg,"

"vi har samlat alla de största snigelbloggarna." Naturligtvis började jag genast fundera, hur stort är egentligen intresset för sniglar? Finns det så pass många snigelbloggar att de fått en egen portal? Bör jag börja uppdatera mina snigelkunskaper för att hänga med? Idag upptäckte jag att det tydligen gällde singlar. Känner mig nu rätt lättad eftersom mitt intresse för slemmiga smådjur kändes rätt svalt.   

Ovido - Quiz & Flashcards