Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Nettan - 11 februari 2008 18:01

Eftersom jag ska åka hem om en vecka försöker jag att avklara så mycket plugg som möjligt. Allt för att försöka minimera tiden med seniorerna på bilioteket. Med effektivitet som ledord, loggar jag inte in på msn. Där kan jag nämligen bli hängande allt för länge. Vid lunchtid skriver jag första mailet till Sofia, måste bara snabbt kolla att hon lever. Under dagen har detta resulterat i en 10-15 mail. Kan omöjligtvis vara mer tidseffektivt.


  

Av Nettan - 11 februari 2008 15:55

Just nu skulle;


- Jag kunna leva på ost, godis och Cola light

- Jag gärna bränna min böcker i rättssociologi på bål

- Jag verkligen uppskatta lite sol

- Jag vilja ha mitt långa hår tillbaka

- Jag kunna ligga länge på sängen och lyssna på Jack Johnson

- Jag uppskatta om man kunde bli vältränad utan att träna


Ovido - Quiz & Flashcards