Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Nettan - 13 februari 2008 18:30

Drygt en vecka återstår. Vi har nu gått in i en avancerad uppladdningsfas. Sms konversation;


N- Jag har ätit kinamat

S- Jag ska äta kebabrulle...mer onyttigt till folket

N- Vi laddar så bra

S- Läste att man ska ladda med närmare 8000 kalorier inför Vasaloppet, så det är säkert lika mycket inför Tjejvasan

N- Perfekt, för jag kan tydligen inte sluta äta

S- Och man ska börja ca 2 veckor före...det är bästa tipset. Man gör ju vad man kan för att toppa formen

N- Tjejvasan framför allt

S- Rätt inställning, hoppas dock fortfarande på rännsketa och feber på fredagen

N- Jag med

S- Om du börjar känna dig lite sjuk kräver jag ett hångel så att jag också blir det

N- Avgjort. Direkt någon känner sig krasslig blir det hångel


Så resonerar två vinnare. Tjejvasan framför allt, vilka uppoffringar det än innebär.


Av Nettan - 13 februari 2008 07:13

Igår påstod T att jag var en nörd. Det tyckte jag var otrevligt. 

Ovido - Quiz & Flashcards