Direktlänk till inlägg 1 februari 2008

En mycket bra dag

Av Nettan - 1 februari 2008 10:10

Det var trevligt på Zuma igår. Lite vin, lite snittar och allt annat än casual klädsel. Idag lyser solen, det känns som vår och jag är på topphumör. 


Detta är mina vill ha just nu;


- Ett par pumps i någon rolig färg 

- En blommig scarf

- Diverse klänningar från American Apparel

- En kuvertväska

- Ett par riktigt trevliga jeans

- Dessutom är jag i behov (lovar) av en del smink 


Det jag ska köpa är skidor och skidkläder. Nästan lika kul.  

 
 
Maja

Maja

1 februari 2008 14:07

American apparel klänningar är också på min vill ha lista nu faktiskt=)

http://majaliljeberg.bloggagratis.se

 
trollpackan tveksam

trollpackan tveksam

1 februari 2008 19:40

Hmmm...nja...beror på vem du frågar;)

http://trollpackan

 
Ingen bild

Nettan

3 februari 2008 07:23

Ja, dom är riktigt snygga!

 
Ingen bild

Jens

6 februari 2008 10:11

Ett par riktigt TREVLIGA jeans?? Hur är de, jämfört med "vanliga" jeans ( o svara nu inte "trevligare").
Det finns inte att du kan vara i behov av en HEL DEL smink... Har du blivit bestulen på dina väskor med smink??

 
Ingen bild

Nettan

6 februari 2008 10:45

Haha, bra fråga. Dom ska uppföra sig trevligt mot kroppen helt enkelt!

Jag sa inte att jag behövde några krämer...eller jag är iofs behov av en ny ansiktskräm men ändå. Smink har jag ju bara i min lilla röda necessär. Det är nästa helt tom nu...med betoning på nästan...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 28 maj 2008 07:37

Nu är vår nya blogg igång, framöver finns jag och SO på;   http://www.hybris-sonett.blogspot.com/  ...

Av Nettan - 24 maj 2008 17:39

Jag borde portas från Gina Tricot. Nyheter varje vecka är inte alls bra. ...

Av Nettan - 23 maj 2008 14:56

Jag och SO pysslar med att skaffa oss en gemensam blogg. Därför är jag dålig på att uppdatera just nu. Jag hoppas att ni följer till den nya, meddelar adress inom kort. ...

Av Nettan - 19 maj 2008 19:30

Jag var hos frisören idag, hon ögnade igenom mitt hår och sa;   "Vilket häftigt hår, det här kan man ju atombomba utan att det skulle ta skada"   Så är det att vara sponsrad av Schwarzkopf. Tack Charlotta.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards