Direktlänk till inlägg 2 februari 2008

Så väldig vuxet

Av Nettan - 2 februari 2008 10:06

Klockan tio var jag på Macrocenter, det är stark pensionärsvarning på att handla så tidigt. I alla fall om syftet inte är att köpa en tvåliters Cola för att man är bakfull. Tur att jag hoppade På spåret igår. Att jag nu ska slumra framför reprisen räknas knappast. 

 
 
so

so

2 februari 2008 11:58

Hehe..det e bra poäng på det. Själv är jag på jobbet, det borde också ge lite vuxenpoäng då det är lördag...

http://soffansso

 
Ingen bild

Charlotta

2 februari 2008 14:42

Hej Söt! Vi ska ha en riktigt lugn och skön lördag - dvs ikväll blir det tv och god middag. Dress code = mysis...

Saknar dig! När åker du hem för tjejvasan? Då måste vi ses! KRAM!!!

 
trollpackan

trollpackan

2 februari 2008 20:14

Hmmm...och att gå upp kl. 06.00 en lördag....fast man är ledig..måste ge dubbl poäng!;)

http://trollpackan

 
Ingen bild

Nettan

3 februari 2008 07:13

Ni har båda samlat bra med poäng!

Charlotta, jag åker hem den 18:e och stannar i Sthlm till 21:e. Hoppas du är hemma då! Jag saknar dig!

Kram

 
Gubben

Gubben

3 februari 2008 12:43

Det är väl bra att träna inför pensineringen, så du kan det med att gå upp tidigt på söndagsmornar för att stå först ikön framför närbutiken när den öppnar.
Se nu till att söndagen blir till en riktig stor upplevelse dag.
/Gubben

http://mhats.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 28 maj 2008 07:37

Nu är vår nya blogg igång, framöver finns jag och SO på;   http://www.hybris-sonett.blogspot.com/  ...

Av Nettan - 24 maj 2008 17:39

Jag borde portas från Gina Tricot. Nyheter varje vecka är inte alls bra. ...

Av Nettan - 23 maj 2008 14:56

Jag och SO pysslar med att skaffa oss en gemensam blogg. Därför är jag dålig på att uppdatera just nu. Jag hoppas att ni följer till den nya, meddelar adress inom kort. ...

Av Nettan - 19 maj 2008 19:30

Jag var hos frisören idag, hon ögnade igenom mitt hår och sa;   "Vilket häftigt hår, det här kan man ju atombomba utan att det skulle ta skada"   Så är det att vara sponsrad av Schwarzkopf. Tack Charlotta.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards