Direktlänk till inlägg 3 februari 2008

Ett dåligt påstående

Av Nettan - 3 februari 2008 14:29

Frukt är inte godis. Frukt gör mig inte nöjd och sockerfylld. Jag vill ha Karamellkungen och det hjälper på intet sätt att ligga här och tugga på ett plommon. Inte alls. 

 
 
so

so

3 februari 2008 15:07

Håller helt med dig, den som sa det kan aldrig ha ätit karamellkungen...aldrig någonsin. jag är sååå sugen på nått mumsigt nu, så där bakis-sugen så man kan äta ALLT. Men det ser kallt ut ute och jag orkar inte ta på mig för att gå till kiosken...

http://soffansso

 
Marianne

Marianne

3 februari 2008 15:10

Håller fullständigt med! Går inte ens att diskutera! Karamellkungen är Karamellkungen och frukt är frukt, det är något helt annat som passar för efterrätter och liknande, men inte till soffan en söndag! Själv har jag fått Dubbelnougat, är i en nougatperiod. : )

http://nyaaventyr.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Nettan

3 februari 2008 16:19

Orkar inte heller gå till affären men dom har ändå bara crap. T är i Sverige en vecka och jag har naturligtvis lagt in en beställning på Karamellkungen...

 
trollpackan fnissar!

trollpackan fnissar!

3 februari 2008 18:42

Hmmm...kanske känns bättre efter TVÅ plommon?*fniss*
Fast...när Amanda var yngre och vi var in i en godisaffär i Gamla stan(Stockholm) och hon sa:"Va?! Ska du köpa godis?" när jag tog några fina bitar choklad. Då sa karlen bakom disken: "Det här är inte godis! Det här är grönsaker!"
Ta en godis och säg att det är frukt!;)

http://trollpackan

 
Birdie

Birdie

11 februari 2008 18:12

Jag håller med! "Ta en frukt om du är sugen" funkar liksom inte?! Varken när man har sötbehov eller är hungrig...

http://www.birdie.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 28 maj 2008 07:37

Nu är vår nya blogg igång, framöver finns jag och SO på;   http://www.hybris-sonett.blogspot.com/  ...

Av Nettan - 24 maj 2008 17:39

Jag borde portas från Gina Tricot. Nyheter varje vecka är inte alls bra. ...

Av Nettan - 23 maj 2008 14:56

Jag och SO pysslar med att skaffa oss en gemensam blogg. Därför är jag dålig på att uppdatera just nu. Jag hoppas att ni följer till den nya, meddelar adress inom kort. ...

Av Nettan - 19 maj 2008 19:30

Jag var hos frisören idag, hon ögnade igenom mitt hår och sa;   "Vilket häftigt hår, det här kan man ju atombomba utan att det skulle ta skada"   Så är det att vara sponsrad av Schwarzkopf. Tack Charlotta.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards