Direktlänk till inlägg 9 februari 2008

Märkligt

Av Nettan - 9 februari 2008 17:50

Jag förstår mig inte på det här, saknar kvinnan svettkörtlar? Det är ju rejält varmt ute på krogen även i normal mundering. Att sedan vilja öka på den värmen med en kanin eller två är obegripligt, fullständigt obegripligt.


Bilden är från stureplan. se, var annars?

 
 
Ingen bild

Charlotta

9 februari 2008 18:45

Hej Skatt! Jag har en likadan mössa men den är endast på till och från jobbet. Ej på kontoret, eller på krogen. Kanske skulle börja med det?? Chefen skulle nog undra vad som har flygit i småländskan med en gigantisk pälsmössa på toppen... Nog bäst att låta bli... :) Kram!

 
Marianne

Marianne

9 februari 2008 19:26

Det är väl som när man var 14, vadå frysa i -20° med kort kjol och tunn jacka? : D

http://nyaaventyr.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

9 februari 2008 21:59

Jag frågar mig hur man ens skulle vilja ha på sig denna mundering ute i kylan? Risken måste vara ganska stor att en fågel misstar det för sitt fågelbo.

http://goldfish.bloggagratis.se

 
trollpackan

trollpackan

9 februari 2008 22:32

Hmm...dålig hårdag?

http://trollpackan

 
Ingen bild

nettan

10 februari 2008 11:53

Charlotta sötis, du är säkert jättefin i din kanin! Men fortsätt för guds skull att hålla den utomhus...där trivs pälsdjur allra bäst :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 28 maj 2008 07:37

Nu är vår nya blogg igång, framöver finns jag och SO på;   http://www.hybris-sonett.blogspot.com/  ...

Av Nettan - 24 maj 2008 17:39

Jag borde portas från Gina Tricot. Nyheter varje vecka är inte alls bra. ...

Av Nettan - 23 maj 2008 14:56

Jag och SO pysslar med att skaffa oss en gemensam blogg. Därför är jag dålig på att uppdatera just nu. Jag hoppas att ni följer till den nya, meddelar adress inom kort. ...

Av Nettan - 19 maj 2008 19:30

Jag var hos frisören idag, hon ögnade igenom mitt hår och sa;   "Vilket häftigt hår, det här kan man ju atombomba utan att det skulle ta skada"   Så är det att vara sponsrad av Schwarzkopf. Tack Charlotta.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards