Direktlänk till inlägg 15 februari 2008

En gåva

Av Nettan - 15 februari 2008 07:55

Varje nyår brukar vi ha en presentlek. När paketen väljs finns ingen vetskap om dess inköpare. Alla vet dock att Gursüs gåvor brukar vara det svarta fåret i presentfamiljen. Två år i rad har jag lyckats snappa åt mig Gürsus paket. Förra året fick jag en mugg som jag framgångsrikt lyckades glömma kvar i Glumman. I år försökte jag mig på samma strategi, att "råka" lämna kvar min present. Tydligen är jag dock genomskådad för gåvan har nu levererats till mig. Så här står den, pennhållaren i blått ormskinn. Tack Gürsu för denna eleganta skapelse. 

 
 
so

so

15 februari 2008 08:57

Då blir jag genast nyfiken på vad du brukar köpa? :)

http://soffansso

 
Ingen bild

Nettan

15 februari 2008 11:39

Johan blev lycklig ägare till en döskalletvål och en ögonbindel i lila fluff :)

 
so

so

15 februari 2008 12:33

Ok, jag hade också hellre velat ha lila fluff :)

http://soffansso

 
Ingen bild

Gürsu

20 februari 2008 01:08

Ja du, men jag är kanske den enda som håller mig till prisreglerna... däremot så är det slut på tramset. Nästa års nyårspresent skalll inhandlas samtidigt som julklapparna. Den skallv ara vald med omsorg för att ett fullt krig SKALL utbryta då alla vill ha den ;))))))))))))))))))))))

USCH va skönt det var att skriva av sig ;))

 
Ingen bild

Nettan

20 februari 2008 09:35

Då ser jag fram emot att ta din nästa år också! Jag förstår att det var skönt att lätta ditt hjärta lite, det är inte lätt att stå för det svarta fåret i presentfamiljen ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 28 maj 2008 07:37

Nu är vår nya blogg igång, framöver finns jag och SO på;   http://www.hybris-sonett.blogspot.com/  ...

Av Nettan - 24 maj 2008 17:39

Jag borde portas från Gina Tricot. Nyheter varje vecka är inte alls bra. ...

Av Nettan - 23 maj 2008 14:56

Jag och SO pysslar med att skaffa oss en gemensam blogg. Därför är jag dålig på att uppdatera just nu. Jag hoppas att ni följer till den nya, meddelar adress inom kort. ...

Av Nettan - 19 maj 2008 19:30

Jag var hos frisören idag, hon ögnade igenom mitt hår och sa;   "Vilket häftigt hår, det här kan man ju atombomba utan att det skulle ta skada"   Så är det att vara sponsrad av Schwarzkopf. Tack Charlotta.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards