Direktlänk till inlägg 5 maj 2008

Årets hemskaste inköp

Av Nettan - 5 maj 2008 21:53

Finns det något värre än att prova bikini, jag bara undrar? Denna tortyr har jag helt frivilligt utsatt mig för idag. Jag är nu ägare till en färgglad liten sak men också ägare till nya träningskläder. Friskis och Svettis pronto. 

 
 
trollpackan

trollpackan

5 maj 2008 22:36

Hmm...ja...sanningen kan vara hård ibland;)

http://trollpackan

 
Ingen bild

Nettan

6 maj 2008 10:18

Det var längesen jag var i bättre form men inte fasiken var det skoj för det!

 
willy

willy

6 maj 2008 20:19

jag vet, jag har också problem med bikini. har så svårt för att hitta en modell för en lite muskulösare kroppform och med extra baggage, om ni vet vad jag menar.. haha

nej där får det sluta, känns som jag redan gått för långt. men kmr det upp nån bild på den färggranna klicken eller? (:

http://chillalite

 
so

so

6 maj 2008 20:38

Å dig ska jag ligga på beachen med..nä du stumpan...det blir inget av med det...jag köper en heltäckande baddräkt med push up, push in och lyft upp istället...

http://soffansso

 
Ingen bild

Nettan

6 maj 2008 21:39

Vi ska ju glassa på nya Mallis gumman!

Haha, förstår ditt problem Willy :) Jodå, ni kan nog få se en bild..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 28 maj 2008 07:37

Nu är vår nya blogg igång, framöver finns jag och SO på;   http://www.hybris-sonett.blogspot.com/  ...

Av Nettan - 24 maj 2008 17:39

Jag borde portas från Gina Tricot. Nyheter varje vecka är inte alls bra. ...

Av Nettan - 23 maj 2008 14:56

Jag och SO pysslar med att skaffa oss en gemensam blogg. Därför är jag dålig på att uppdatera just nu. Jag hoppas att ni följer till den nya, meddelar adress inom kort. ...

Av Nettan - 19 maj 2008 19:30

Jag var hos frisören idag, hon ögnade igenom mitt hår och sa;   "Vilket häftigt hår, det här kan man ju atombomba utan att det skulle ta skada"   Så är det att vara sponsrad av Schwarzkopf. Tack Charlotta.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards