Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Nettan - 6 mars 2008 13:32

Sms:et till Sofia som jag fick lida för hela helgen;


"Jag ringer dig efter Melodikrysset"


En gång för alla, lämna mitt Melodikryss i fred.

Av Nettan - 6 mars 2008 13:01

Så vad har då hänt sedan den där kvällen på soffan i Bromma;


- Jag har sovit stenhård furusäng hemma i Mora. Istället för att vara uppkopplad om kvällarna har jag läst Hemmets Journal. Vilken tidning.


- Åkt Tjejvasan. Det var en fruktansvärd upplevelse. Måste ha varit för att jag aldrig tog det där provvarvet runt huset. Dessutom grundande vi med en korv precis innan start, dålig idé.  


- Surfat med seniorerna på biblioteket. Det var mycket gemytlig stämning, vi klagade på alla turister och smaskade Marianne alternativt Bridgeblandning. Nästa gång jag är hemma har jag halva inne för att få hänga med på en bouleturnering.


- Stuffat runt i öltältet. Stort plus för att både Anna och Petra också kom hem. Dessutom gör det mig mycket munter att Jim fick personlig eskort ut av vakterna.      


- Jag har färgat håret. Damen på paketet uppvisade en mycket vacker röd nyans. Jag uppvisar röd hårbotten och svart hår. Tror jag sållar den till mina mindre bra idéer.


Nu är jag i Istanbul igen, ligger här och stirrar på Metodpraktikan. Inte alls lika upplyftande läsning som Hemmets Journal.  

Av Nettan - 6 mars 2008 12:51

Eftersom den här bloggen fortfarande har ungefär lika många läsare som innan min dramatiska sorti från bloggvärlden antar jag att det fanns en föraning om att jag skulle ångra mig. Naturligtvis är så också fallet. Så jag gör som Bobby i Dallas, dör och återuppstår. 

Ovido - Quiz & Flashcards