Alla inlägg den 10 mars 2008

Av Nettan - 10 mars 2008 17:44

Utmanad av Trollpackan


Väder utanför ditt fönster: Härligt vårväder

Lyssnar på just nu: E! Entertainment

Igår gick du och la dig: Efter att jag skickat in min tenta runt 23-snåret

Idag vaknade du : 07.00

Vad har du på dig: Trosor och en vit T-shirt

Senaste som ringde dig: Tolga

Som du ringde: Tolga

Senaste som skickade dig sms: Charlotta

Senaste som du skickade till: Charlotta

Senaste vän du addade på Facebook: Stefan

Som addade dig: Henrik

Senaste person som mailade dig: Songül som ville bjuda på vin och ostbricka

Sista hemsida du besökte/läste: Lasse Winnerbäck för att kolla datumen på hans sommarturné

Ska/har gjort/göra idag: Jag har varit på sjukan och gjort en mindre operation. Efter det sov jag gott i många timmar och kommer nog att fortsätta på inslagen bana
Bra och dåligt idag: Dåligt: Inga snygga läkare i McDreamy klass Bra: Smärtstillande


Jag utmanar Marianne, Sofia, Maja och Willy

Ovido - Quiz & Flashcards