Alla inlägg den 31 mars 2008

Av Nettan - 31 mars 2008 16:49

Kanske har ni precis som jag undrat vem som egentligen tycker att Let´s Dance är roligt. Svaret fick jag i fredags, det är SO. Iförd röda mysbyxor, med godisskål på magen låg hon och skrattade ljudligt åt Tony Irvings skämt. Det var en skrämmande syn.

Av Nettan - 31 mars 2008 14:17

Jag förstår om ni lagt era pannor i djupa veck och undrat om jag försvunnit från jordens yta. Så är nästan fallet, jag har adopterats vidare till Norrland. Jag befinner mig på landet med en uppkoppling som skulle göra Kristina Lugn stressad. Faktum är att det tog mig 10 minuter att komma in på den här sidan. Vissa hävdar att det är bra för mig att inte vara uppkopplad hela tiden. Dom har givetvis fel. Nåväl, ville bara meddela att jag lever. Nu är det dags att fika, saft och finsk pinne.

Ovido - Quiz & Flashcards