Direktlänk till inlägg 31 mars 2008

Jag lever

Av Nettan - 31 mars 2008 14:17

Jag förstår om ni lagt era pannor i djupa veck och undrat om jag försvunnit från jordens yta. Så är nästan fallet, jag har adopterats vidare till Norrland. Jag befinner mig på landet med en uppkoppling som skulle göra Kristina Lugn stressad. Faktum är att det tog mig 10 minuter att komma in på den här sidan. Vissa hävdar att det är bra för mig att inte vara uppkopplad hela tiden. Dom har givetvis fel. Nåväl, ville bara meddela att jag lever. Nu är det dags att fika, saft och finsk pinne.

 
 
trollpackan

trollpackan

31 mars 2008 14:45

Hmm..ja, jag var lite orolig här ett tag, men så tänkte jag att som hemlös är det ju inte så himla lätt;) Och även om du har en bärbar med trådlöst internet så vet man ju hur det kan vara...springa omkring som en dåre för att hitta täckning...jaja.
Jag kan lugna dig med att det inte är uppkopplingen i norrland det är fel på, utan Bloggagratis. De jobbar med servern och på en ny utveckling av sidan...spännande värre.
kram!

http://trollpackan

 
Marianne

Marianne

31 mars 2008 15:40

Skönt att höra att du lever! Även om det bara är i IRL : ) Och det är ju bra att det finns snälla människor som vill adoptera dig : ) Hoppas du har det bra!
Kramar

http://nyaaventyr.bloggagratis.se

 
so

so

31 mars 2008 16:27

Vi har bara tillfälligt lånat ut dig till Norrland..så gör dig inte för hemmastadd :)

http://soffansso

 
Ingen bild

Nettan

31 mars 2008 16:45

Du vet hur det är med mig och Norrland, jag ger inga garantier :)

Jag lovar, det är verkligen fel på min uppkoppling...

 
Willy

Willy

31 mars 2008 16:46

pheuw, vad skulle jag ta mig till om du fösvann? :o

fast Norrland, va gör du där uppe?

http://chillalite.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Nettan

1 april 2008 18:14

Förvirrat mig hit för att hälsa på syster, men är snart tillbaka i civilisationen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 28 maj 2008 07:37

Nu är vår nya blogg igång, framöver finns jag och SO på;   http://www.hybris-sonett.blogspot.com/  ...

Av Nettan - 24 maj 2008 17:39

Jag borde portas från Gina Tricot. Nyheter varje vecka är inte alls bra. ...

Av Nettan - 23 maj 2008 14:56

Jag och SO pysslar med att skaffa oss en gemensam blogg. Därför är jag dålig på att uppdatera just nu. Jag hoppas att ni följer till den nya, meddelar adress inom kort. ...

Av Nettan - 19 maj 2008 19:30

Jag var hos frisören idag, hon ögnade igenom mitt hår och sa;   "Vilket häftigt hår, det här kan man ju atombomba utan att det skulle ta skada"   Så är det att vara sponsrad av Schwarzkopf. Tack Charlotta.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards