Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Nettan - 17 mars 2008 17:04

N- Harkel, harkel (vet att det inte är något favoritämne). Du ska jag ha extensions igen?

 T- Ja, absolut. Klart du ska ha det (överdriven entusiasm som betyder sluta prata hår).

N- Fast nu vet jag att du ljuger, du säger bara vad jag vill höra. Jag vet att du tycker det är bättre med kort (eftersom jag höll förhör veckan innan också).

T- Ja, ok. Jag tycker du ska ha kort (suckar, vet att slaget är förlorat).

N- Ingen har röstat på lång, bara jag.

T- Du är fin i allt, långt eller kort spelar ingen roll (väl inövad replik).

N- Ja, strunt i det då, jag tänkte om jag skulle göra något med färgen!?

T- (Drömsk blick)

N- Nej, jag kan inte få blont hår.

T- Det är fint när det är riktigt svart.

N- Tycker du, jag trodde inte du gillade det.

T- Jo, svart och lite kortare (less och vill avsluta).

N- Inte göra det lite ljusare då?

T- Nej (frenetiskt fingrandes på Dagens Industri).

N- Och inte rött?

T- Nej (aggressivt).

N- Ok (tänker att extensions och lite ljusare blir nog bra).

Av Nettan - 17 mars 2008 12:03

Jag är kär. Naturligtvis handlar det om musik. Glasvegas, It´s my own cheating heart that makes me cry är oemotståndlig. Bara så att ni vet. 

Ovido - Quiz & Flashcards