Alla inlägg den 16 augusti 2007

Av Nettan - 16 augusti 2007 16:45

Kastade i ett mynt på en av de offentliga vågar (sjuk idé att ha allmänna vågar förresten) som finns ute på gatorna. Min semester har visserligen varat länge men 5 kg, det var faktiskt mer än jag trodde. Så nu är det dax att ta tag i det här på allvar, ja på veckorna iaf man vill ju inte trötta ut sig. Det börjar såklart inte idag för ingen börjar banta på en torsdag utan på den självskrivna förstabantningsdagen måndag!

Av Nettan - 16 augusti 2007 07:45

Allt för ofta har jag dissat olika trender för att sen (lång efter alla andra) också iklä mig något som jag från början tyckte var otroligt fult. Inför hösten känner jag åter tvivel och jag är beredd att ge samma gamla löfte, detta kommer jag aldrig att ta på mig. Stora trenden i höst är lack och skinn, lacktights och skinnshorts är brännhett. Ärligt talat den här gången tror jag faktiskt att jag kommer att hålla mitt löfte.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards