Alla inlägg den 29 augusti 2007

Av Nettan - 29 augusti 2007 15:54

Idag var friidrotten riktigt spännande, Sanna var ju så bra och så nära! Höjdhopp tycker jag alltid är roligt och jag tycker att Stefan Holm är fantastisk...på att hoppa. Annars tycker jag han är lite läskig, det är den där lilla kroppen, dom små små shortsen, värmländskan, spottloskan och pappan. Scary!

Av Nettan - 29 augusti 2007 11:07

Nu har jag snart tittat igenom alla klipp på YouTube från So You Think You Can Dance. Det är bara så häftigt att titta på dans! Främst älskar jag att titta på HipHop och Krump rutinerna. Superskön musik, synkroniserat, hårt, coolt...jag smälter. Jag är galen i musik och har alltid velat dansa. Dock har det har aldrig funnits något riktigt bra tillfälle och jag saknar dessutom taktkänsla vilket ger lite halvdåliga förutsättningar. Nu vill jag istället att mitt barn ska dansa, jag vill göra en riktig klassiker, försöka uppfylla mina drömmar genom barnet. Japp, en liten HipHop unge, det vill jag ha!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards