Alla inlägg den 20 augusti 2007

Av Nettan - 20 augusti 2007 22:46

Mitt nya kvällsnöje är nördigt nog att ligga och lyssna på radio. Karlavagnens arkiv har så gott som rensats och nu ligger jag och lyssnar på när Filippa Reinfeldt sommarpratar. Hon talar helt ljuvligt!

Av Nettan - 20 augusti 2007 18:51

Det finns nästan inget bättre än att göra bra fynd. I söndags var vi i Ortaköy och strosade bland dom små marknadsstånden. Där hittade jag en väska av en modell som jag verkligen velat ha ett tag nu. Dessutom kostade den bara 20 pengar (100 kr) vilket verkligen var ett bra pris. Såg dessutom några andra som jag skulle kunna tänka mig. För Nettan och väskor hör ihop. Som Helan och Halvan, Yin och Yang, ägg och bacon, ja en bra kombination helt enkelt!

Av Nettan - 20 augusti 2007 16:53

Kan bara inte bestämma om jag ska läsa två eller tre kurser i höst. Familjerätten skriker läs mig också, läs mig också! Men tre kurser parallellt kommer jag att fixa det??? Kanske kommer jag sitta här och slita mitt hår, kanske kommer jag att bli en galen människa. Samtidigt är det höst, kanske är det lika bra att ha fullt upp för det brukar alltid komma en liten period av hemlängtan då. Det blir 125% fart plus två extra poäng jag måste läsa för att få behörighet, hjälp hur ska jag göra??

Av Nettan - 20 augusti 2007 08:15

Det har varit en lugn helg med massa mat. Gud vad vi har ätit! Har besökt frisören utan större olyckor, hårgurun Ilhan bestämde dock att jag inte skulle ha lugg så nu är den på spar. Igår förlustade vi oss med några drinkar på terrassen, mycket trevligt! Blev lite på kanelen men känner inga större sviter av det idag faktiskt. Så inga ursäkter finns, det är bara att ge sig ut på promenad.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards