Alla inlägg den 30 augusti 2007

Av Nettan - 30 augusti 2007 18:51

Just nu skulle jag utan svårigheter kunna arbeta som både fastighetsmäklare och arbetsförmedlare. I flera dagar har jag plöjt runt bland hus och gårdar från Torsby till Sundsvall. På samtliga ställen vet jag om det finns lediga sjukskötersketjänster, dag, natt, roterande, you name it. För första gången i mitt liv har jag klickat bort alla hus som på något sätt finns i de centrala delarna, jag har för sjutton fått lov att leta efter hus utan grannar.


Mitt uppdrag har gått ut på att försöka hitta; jobb som sjuksköterska främst nattjänst, gård utan grannar där hundar kan vara lösa, stallplats , gärna i hyfsat skick för en ganska låg summa. Utan att överdriva så kan jag väl påstå att det inte har varit särskilt lätt och resultatet är nedslående. Jag har hittat några söta små hus och försökt att lobba för att hästar är överreklamerade djur. Dock utan större respons vilket lett till att det finns EN potentiell gård. Jag säger bara vad gör man inte för sin storasyster.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards