Direktlänk till inlägg 14 mars 2008

Att vara gravid

Av Nettan - 14 mars 2008 12:43

Sofie beskriver drömskt;


"Denna gång är det inget speciellt som jag är sugen på, mer än olika lukter som t.ex tipexburken på jobbet...mmmmm luktar hur gott som helst. Eller vad sägs om en riktigt god källarlukt..mmmm du vet som det luktar i tunnelbanan i Stockholm förutom att du tar bort kisslukten.."


Vid tunnelbanan förlorade du mig garanterat. Även om jag så bortser från kisslukten.

 
 
Ingen bild

Jens

14 mars 2008 13:42

Issues, människan i fråga har ordentliga issues!
Ett litet tips till alla perymtillverkare i världen:
Tipex, källare och tunnelbana - Go nuts!

 
so

so

14 mars 2008 13:59

Blä..tunnelbanan! Hon har definitivt skugglappar(nässkydd) på sig när hon gått där...Den luktar alltid apa och det går INTE under några omständigheter att känna annat än kisslukt. I morse möttes jag faktiskt av en nykissning vid rulltrappan..den rann fortfarande längs golvet...bläää! Men alla är vi olika :)/So

http://soffansso

 
Ingen bild

Nettan

14 mars 2008 14:13

Sen får Jens hämta dig där i tunnelbanan när minisoffan är på väg..snaskandes blomjord!

Förlåt Sofie det var naturligtvis inte meningen att mobba dig. Jag vet att man inte funkar normalt i det där tillståndet. Normalt vill du ju inte alls sniffa i tunnelbanan :)

 
so

so

14 mars 2008 14:56

Precis...vem vet, kanske kommer jag och Nettan gå loss på Sigges (kattens) bajslåda hemma hos oss när det är dags :)

http://soffansso

 
Marianne

Marianne

14 mars 2008 16:35

Själv stod jag vid bensinmackar och luktade på avgaser blandat med bensinångor ...

http://nyaaventyr.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 28 maj 2008 07:37

Nu är vår nya blogg igång, framöver finns jag och SO på;   http://www.hybris-sonett.blogspot.com/  ...

Av Nettan - 24 maj 2008 17:39

Jag borde portas från Gina Tricot. Nyheter varje vecka är inte alls bra. ...

Av Nettan - 23 maj 2008 14:56

Jag och SO pysslar med att skaffa oss en gemensam blogg. Därför är jag dålig på att uppdatera just nu. Jag hoppas att ni följer till den nya, meddelar adress inom kort. ...

Av Nettan - 19 maj 2008 19:30

Jag var hos frisören idag, hon ögnade igenom mitt hår och sa;   "Vilket häftigt hår, det här kan man ju atombomba utan att det skulle ta skada"   Så är det att vara sponsrad av Schwarzkopf. Tack Charlotta.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards