Direktlänk till inlägg 18 mars 2008

Första kyssen

Av Nettan - 18 mars 2008 10:48

Malin (singelbloggen) skriver om minnesvärda kyssar.


Min första kyss fick jag av en två äpplen hög kille som objuden dök upp på vårt pyjamasparty. Han hade med sig en kartong stulna päronbugg och bar fleecetröja. Det var en otäck, blöt helikopterkyss. En kyss som inte går att glömma, även om man så önskar.  

 
 
so

so

18 mars 2008 17:01

Hahah....
Själv råkade jag ut för "tvångshångel". Jag visste ju inte vad som skulle hända när han tryckte sina stora läppar mot min mun så istället bet jag i min tröja...(11 år..inte så smart).... Sen efter många försök fick jag ge efter för en helikopter och slaffsigt salivhångel..... Du fick i alla fall bugg först :)

http://soffansso

 
Ingen bild

Nettan

18 mars 2008 17:37

Ja, buggen var verkligen det bästa med den historien...Hu!

Kommer du ihåg? Var du hos Michaela den kvällen?

Ja, det var ju ett par rejäla läppar du gav dig på om jag minns rätt!

 
So

So

19 mars 2008 08:40

Japp där var jag, jag och Dampe vann en musiktävling och vann klistermärken och jag var såå kär i honom :) Sen kom jag ihåg när ni försvann in i lilla rummet för att hångla och Dampe och Nina följde med. Fast de gjorde inget :) men jag var förkrossad....Vi fick en jävla massa popcorn kommer jag ihåg.

http://soffansso

 
Ingen bild

Nettan

19 mars 2008 09:02

Ja just, Dampe...undra vad som hänt med honom! Popcorn och stulna bugg, det var tider det...

Jag kommer ihåg att Mr.Hall helst ville hångla med Petra, jag var bara andrahandsvalet. Men tydligen såg jag inte det som något problem :)

 
So

So

19 mars 2008 09:57

Äh han fick ju Moras hetaste rumpa istället :)

http://soffansso

 
Willy

Willy

19 mars 2008 23:36

hemskt minne, men sött ändå :)
kmr knappt ihåg min första kyss..

http://chillalite.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Petra

19 mars 2008 23:46

Hahaha.. funderade just på vem det var som kunde haft så stora läppar på det där partyt, om det var engberg eller dampe, men nu fick jag ju det bekräftat..:) Du inledde väl tom en romans med mr Hall om jag inte minns helt fel..?:)

 
Ingen bild

Nettan

20 mars 2008 06:20

Sofias var nog inte på det kalajset, Lievägen, stora läppar och numera rockstjärnestatus (rätta mig om jag har fel).

Romans vore nog att slå på stora trumman men visst det blev någon gång till (av något oförklarligt skäl). Den där mannen smäller ju inte högt på meritlistan precis :)

 
so

so

20 mars 2008 11:11

Japp, "rockstjärnan" blev min första och Petras också om jag inte minns fel :) Vilka meriter vi har flickor..Kan ju nästan kalla mig själv gammal groupie :)
Tur det blev ordning på oss och satsade på verksamhetskonsult och varuhuschefer istället :)

http://soffansso

 
Ingen bild

Nettan

20 mars 2008 11:38

Jasså, har ni samma?? Petra låt oss höra, stämmer detta? Är du också en groupie till mannen med läpparna ;)

 
Ingen bild

Petra

20 mars 2008 21:14

Jo det stämmer, tvångshångel på hög nivå,yuch! Dessutom blev jag efter ett tag dumpad av rockstjärnan och vet ni VEM som ringde och meddelade budskapet att jag blivit dumpad.. jo SO!!! Nu vet jag ju varför, hon tog helt enkelt över honom!!!=)) Hahaha!!Lovely!!

 
Ingen bild

Nettan

21 mars 2008 09:04

Haha, hur kul som helst! Arvtagerskan ringde själv och meddelade budskapet, SO vad är det för stil? :)

 
so

so

22 mars 2008 17:49

Nä ni skojar? Det har jag ingen aning om...vet dock att Matte fick ringa och dumpa grannen som jag blev tillsammans med kvällen innan :) Det startade visst inte så bra för nån av oss..hahah....

http://soffansso

 
Lillasyster Bjöns

Lillasyster Bjöns

22 mars 2008 23:08

Väldigt intressant disskussion här :P

http://www.tuffiz.se

 
Ingen bild

Nettan

23 mars 2008 09:57

Du var stygg redan i tidig ålder :)

 
so

so

23 mars 2008 23:11

Nu är syrran här och gottar sig ser jag :) Jag har alltid varit en snäll flicka..tänk så många killar jag dumpat åt dig per brev :)

http://soffansso

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 28 maj 2008 07:37

Nu är vår nya blogg igång, framöver finns jag och SO på;   http://www.hybris-sonett.blogspot.com/  ...

Av Nettan - 24 maj 2008 17:39

Jag borde portas från Gina Tricot. Nyheter varje vecka är inte alls bra. ...

Av Nettan - 23 maj 2008 14:56

Jag och SO pysslar med att skaffa oss en gemensam blogg. Därför är jag dålig på att uppdatera just nu. Jag hoppas att ni följer till den nya, meddelar adress inom kort. ...

Av Nettan - 19 maj 2008 19:30

Jag var hos frisören idag, hon ögnade igenom mitt hår och sa;   "Vilket häftigt hår, det här kan man ju atombomba utan att det skulle ta skada"   Så är det att vara sponsrad av Schwarzkopf. Tack Charlotta.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards