Direktlänk till inlägg 26 augusti 2007

Söndag

Av Nettan - 26 augusti 2007 15:33

Idag har jag i skön söndagsanda legat i sängen och tittat på film. Längtar faktiskt lite efter hösten eftersom det då känns mer legitimt att krypa upp i soffan och göra absolut ingenting. Nu har vi haft runt 35 grader nästan varje dag sen jag kom tillbaka, jag vet, jag ska inte klaga det är superlyxigt. Men visst är det också bra härligt när det börjar bli höst, luften är klar och man blir jätteglad när solen tittar fram. Så iaf trotsade jag det fina vädret och såg the Holiday. Ganska gullig men största behållning var nog ändå Jude Law. Så ni som fick höra att jag ville slå mig ihop med Rolf Lassgård sist, ni kan släppa det nu. Jag förstod att det var onormalt och har korrigerat min smak!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 28 maj 2008 07:37

Nu är vår nya blogg igång, framöver finns jag och SO på;   http://www.hybris-sonett.blogspot.com/  ...

Av Nettan - 24 maj 2008 17:39

Jag borde portas från Gina Tricot. Nyheter varje vecka är inte alls bra. ...

Av Nettan - 23 maj 2008 14:56

Jag och SO pysslar med att skaffa oss en gemensam blogg. Därför är jag dålig på att uppdatera just nu. Jag hoppas att ni följer till den nya, meddelar adress inom kort. ...

Av Nettan - 19 maj 2008 19:30

Jag var hos frisören idag, hon ögnade igenom mitt hår och sa;   "Vilket häftigt hår, det här kan man ju atombomba utan att det skulle ta skada"   Så är det att vara sponsrad av Schwarzkopf. Tack Charlotta.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards