Alla inlägg den 1 november 2007

Av Nettan - 1 november 2007 17:29

Här talas det mycket om att Turkiet är inspirerat av USA. På vissa områden har dock turkarna legat i framkant. Här är exempelvis Turkiets motsvarighet till Playboy Mansion.

Av Nettan - 1 november 2007 13:10

Jag är solo i tre dagar, jag är halvkrasslig. Regnet öser ner och jag lämnade in tre tentor igår, smutt!

Av Nettan - 1 november 2007 08:47

Det sägs ju att vi svenskar är rätt stela, vill gillar exempelvis inte att umgås med våra grannar. Jag har förstått att detta kan vara ett klokt beslut, Malena Ivarsson säger;

"Man bjuder in en granne som skilt sig, dricker vin och så tänder det plötsligt till"

Så är ni för dagen inte sugen på en trekant med grannarna fortsätt för guds skull att kika i nyckelhålet innan ni beger er ut. Skulle ni av misstag ändå råka stöta in i någon och dom vill bjuda på kaffe, spring! Risken är annars stor att du plötsligt ligger där i furusängen mellan Stig och Berit.

Teo

Av Nettan - 1 november 2007 07:34

En liten människa befinner sig i mitt hem. Detta innebär leksaker och Disneykanalen.

Ovido - Quiz & Flashcards