Alla inlägg den 27 november 2007

Av Nettan - 27 november 2007 14:55

Det råder ett lite tuffare klimat för barnen i Danmark. Tuggummi eller kniv det är frågan.

Av Nettan - 27 november 2007 09:09

Läste OMY bloggen och ett inlägg om vackra disney-tjejer. Det är naturligtvis totalt diskriminerade att det inte finns några snygga disney-killar. Killarna får Pocahontas och vi får rödhårige, sparkdräktsklädde Peter Pan. Beror ju i och för sig på hur nogräknad man är också. Marion från Robin Hood kom högst på listan och som konstaterades är hon faktiskt räv. Själv har jag aldrig gått igång på den där rävgrejen.

Nåväl, jag fortsatte att fundera och konstaterade att jag inte kan komma på någon skådis, sångare etc. som jag hade en cruch på i yngre dagar. Kan ju helt enkelt inte stämma, jag måste ha förträngt någon? Jag vet att mina bröder var helt galna i Samantha Fox, Lena PH och främst Carola. Jag vet att min syster satt och trånade när Robert Wells kastade runt på manen, men jag då?

Ovido - Quiz & Flashcards