Alla inlägg den 6 november 2007

911

Av Nettan - 6 november 2007 20:02

Av Nettan - 6 november 2007 19:10

Eftersom jag är besatt av olika hudkrämer tänkte jag att ni också bör få ett tips. Längtar ni också efter sommarens nu forna solbränna och funderar på brun utan sol så är Dove Summer Glow överlägset den bästa jag testat. Eftersom den bygger upp gradvis behöver man inte vara riktigt lika noggrann som med vanlig brun utan sol. Den ger också en färg som inte skiftar i gult, att föredra i mitt tycke.

Nu har vi enats om en ny restaurang tills på lördag. Tack Charlotta för att du bokat och avbokat. Ibland skapar ett stort utbud förvirring. Hade det varit Mora hade vi fått lov att äta på Wasa, enkel beslutsprocess.

Av Nettan - 6 november 2007 10:17

Jag har redan skakningar och mindre svettningar, abstinens helt enkelt. Orsaken är att jag nu när jag är hemma måste leva utan Internet. Syster har ännu ingen uppkoppling, när jag är hos mamma kan jag i alla fall koppla upp mig på modem. Undra om det finns någon mer som fortfarande använder det? När det går för sakta brukar jag låna en dator på biblioteket. Känns halvmodernt. Det är jag och seniorerna som försöker lära sig Internet som surfar där. Kanske måste leta upp något lämpligt bibliotek i Sundsvall.

Ovido - Quiz & Flashcards