Alla inlägg den 5 november 2007

Av Nettan - 5 november 2007 09:09

Nu måste jag bara göra ett tillägg till den kommentar jag fick av Jens gällande förra inlägget. Jag har inte reflekterat så mycket över hur det kommer sig att jag har rätt så märkliga tankar. Vill bara klargöra för dom som läser min blogg och inte känner mig så väl att jag inte är sinnessjuk. Bara lite annorlunda, dock utan diagnos.

Av Nettan - 5 november 2007 08:29

Jag skulle aldrig kunna var tillsammans med en kille som arbetade som sminkör eller frisör. Otroligt fördomsfullt men det känns faktiskt nästan lika främmande som att jag skulle slå mig ihop med någon från moderaternas partistyrelse. Jag är medveten om att majoritet av dessa inte skulle vara intresserad av mig heller, men någon katt bland hermelinerna finns väl där ute. Det skulle kännas extremt läskigt att min dude kunde ge mig frisyr och sminktips innan en utekväll. Undra om det finns någon motsvarighet för killar när det gäller en tjejs yrke?

Av Nettan - 5 november 2007 08:26

Jag antar att vårt besök till Grill på lördag är inställt. Inget utskänkningstillstånd på Undici och Grill har brunnit ner. Ska jag se det som något slags tecken?

Ovido - Quiz & Flashcards