Alla inlägg den 6 december 2007

Av Nettan - 6 december 2007 21:24

Skulle åka och träna igår, kliver ut, stänger dörren (låser sig själv) och känner att jag saknar något, mycket riktigt inga träningsskor. Dessutom inga nycklar, stor suck. Alltså ingen träning igår. Längtar verkligen till årsskiftet när jag ska bli så där ordentlig, arkivnoga.


Tränade dock idag, konstant håll under en timme. Roligare har man ju haft. Ändå hade jag laddat upp bra med spagetti och lakritsbåtar. Konstaterade att om man sms:ar under hela cyklingen så går det mycket fortare. Avhandlat ämne, juldagen. Stor uppladdning för den nu.


Egentligen gillar jag inte ens lakritsbåtar men det är allt som är över. När allt gott är slut slinker även det mindre goda ner. Åt till och med Engelsk konfekt, det mina vänner gör bara desperata människor.


Tyckte att jag såg något bättre ut än vad jag brukar på gymmet idag. Konstaterade sen att detta uppsving endast berodde på att jag inte hade några linser i. Världen vore helt enkel något vackrare om alla bara var lite, lite synskadade.

Av Nettan - 6 december 2007 08:23

Mina rockbjörnar (svenska)


Årets svenska kvinnliga artist

Utan större konkurrens Annika Norlin (Säkert).


Årets svenska manliga artist

Lars Winnerbäck. När är han inte bra?


Årets svenska grupp

Weeping Willows. Magnus Carlson sjunger, jag smälter.


Årets svenska nykomling

Abalone Dots. From a safe distance innehåller några sköna låtar.


Årets svenska låt

Ingenting, Kent.


Årets svenska album

Riktigt svårt val, det har släppts en hel del bra album i år. Winnerbäck, Kent, Monebrother, The Ark, Säkert, Sahara Hotnights, Miss Li, Jens Lekman. Röstar dock på den skiva som gått varmast hos mig, Fear & Love med Weeping Willows.  


Årets svenska live-akt 

Konstant bra kritik för sina live-spelningar, Moneybrother.


Av Nettan - 6 december 2007 07:13

Gjorde ett test, how and when will you die. Det sköna med testet var att jag slapp svara på några frågor. Bara genom mitt namn och födelsedatum så kunde mitt livsöde avgöras, mycket praktiskt. Mitt liv kommer tydligen inte att arta sig något vidare framöver;


Die on: October 31, 2015

Die of:Suicide

You will feel pain: True



Ovido - Quiz & Flashcards