Alla inlägg den 10 december 2007

Av Nettan - 10 december 2007 19:02

Så bra att det nästan gör lite, lite ont.

Av Nettan - 10 december 2007 18:47

Det har inkommit klagomål på min nya bakgrund. Det har inkommit klagomål på att sidan var finare på blogger, kul att ni engagerar er, verkligen. Tänk inte på något viktigt som världssvälten eller så.


Nejdå, det är faktiskt riktig skoj att ni läser, kommenterar och klagar.

Av alla bloggar är vi nu uppe på 18:e plats gällande flest kommentarer. Kul!


Dessutom sjunker bostadspriserna. Också skoj, verkligen. Nu behöver man kanske bara betala tre millar för en tvåa i stan. Smutt!




Av Nettan - 10 december 2007 12:37

Tror att den här mannen genomfört ganska många turer av den här kalibern.

Av Nettan - 10 december 2007 11:51

Läste i Moratidningen att nobelpristagarna även skall belönas med en Dalahäst. Vad sägs som den? Here´s your Nobel Prize and your Dalahorse. Pyser nästan över av stolthet.

Av Nettan - 10 december 2007 07:40

Här ligger "Super-Tonio" och myser bredvid en normalstor bebis. Man kan ju se att han är mycket nöjd med sin storlek och inte alls ägnade sin mamma några tankar när han låg där inne och mumsade. När han var nyfödd fick han använda blöjor för sexmånaders bebisar. Ändå är inte Super-Tonio någon rekordbebbe, den största vägde 7, 6 kg vid födseln. Jag tittar på bilden och jag tittar på mig själv. Känns som en väldigt dålig ekvation. Hund känns mer och mer som det rätta alternativet.

Av Nettan - 10 december 2007 07:20

Äntligen! Anna Book ska skriva en självbiografi, som jag har väntat. Boken om Book, fyndigt så det gör ont. Som bonus skall man få med musik som Anna skrivit. Efter ABC och Samba Sambero har jag skyhöga förväntningar, verkligen.

Ovido - Quiz & Flashcards