Alla inlägg den 12 december 2007

Av Nettan - 12 december 2007 13:17

När jag provade klänningar här om dagen gjorde den jag den förtjusade upptäckten att jag behövde gå upp ett kilo eller två. På några dagar har jag nu ätit ett helt paket med knäckebröd, all Bregott och nästan all Noblesse. Nu dricker jag kaffe och äter pepparkakor. Vad kan man säga, det är så mycket trevligare att jobba sig uppåt än nedåt.  

Av Nettan - 12 december 2007 11:36

Även om denna tiden är förbi så kunde jag inte låta bli att göra testet som Marre hade på sin blogg.


1.) Gå in på http://www.raggningsreplik.se/

2.) Klicka på "slumpa raggningsreplik" 5 ggr.

3.) Kopiera bilden och den här texten.

4.) Raggningsrepliken som dyker upp är den du kommer vinna din framtida fru/man på.


Min vinnande replik;


Får man bjuda på en korv? Jag menar vad kan gå fel med den?

Av Nettan - 12 december 2007 09:05

Jag är totalt omotiverad och vill verkligen inte skriva den här tentan. Jag vill ha jullov, nu! På två dagar har jag tagit mig igenom en halv bok. Jag vill åka hem och hänga med Soff och Jens. Jag vill åka hem och kollekta in min Charlottados. Jag vill äta julmat, dricka glögg och handla julklappar. Jag vill hänga på msn och blogga. Jag vill göra allt förutom att plugga.

Av Nettan - 12 december 2007 08:17

Tack söta Marianne för inlägget på din blogg. Jag är flitig på att läsa era bloggar också. Lite poetiskt att var någons morgonrutin, nästan lika fint som att vara någons hona.

Ovido - Quiz & Flashcards