Alla inlägg den 15 december 2007

Av Nettan - 15 december 2007 18:09

Lite sen som vanligt, Anton (Mr party) är redan här. Hann bara ta några dåliga mobilbilder på hur redo jag är för skaka tuttsendans. Egentligen blir det nog mer lyssna banjo...

Av Nettan - 15 december 2007 07:44

Idag måste jag besöka frisör Illhan och färga håret. Sist klippte jag mig hemma i Sverige så nu får vi se om han har någonting att klaga på. Det är ett lustigt fenomen det där. Om man klipper sig hos olika frisörer, så har den tidigare alltid varit usel. Dom ögnar igenom håret, suckar och pustar, du har inte klippt dig hos mig va? Den tidigare frisören har alltid klippt snett, färgat en nyans för mörkt, klippt upp för mycket eller för lite.


I kväll ska vi fira vår tidigare adoptivson Arpaslans födelsedag. Han har skaffat tjej nu så vårdnaden har gått över till henne. Ska tydligen bli väldigt traditionellt turkiskt. Nettan laddar för kindpussning och skaka tuttsendans.


I morgon ska Martin bjuda Glühwein. "And some good chritsmas cakes that I imported from Germany". Martin är på många sätt unik men hans roligaste drag är absolut att han är besatt av kakor och andra bakverk. Egentligen både roande och skrämmande det där...

Ovido - Quiz & Flashcards