Alla inlägg den 16 december 2007

Av Nettan - 16 december 2007 13:13

Ofantligt trött trots min tidiga sorti igår. Försöker slutföra min tenta men inspirationen tryter.


Funderar på att vi beställt tid för spray-tan på fredag. Det blir första gången för mig och jag har hört att resultaten kan bli rätt varierade. Tänk om man blir helt gulflammig. Vore då inte blek att föredra? Soff som är obotlig optimist skickade; Vi gör det, så kan vi ha axelbandslöst! En pessimist tänker eller så kommer vi att behöva kaftan...


Nu stundar Glühwein och läskiga tyska bakverk.

Av Nettan - 16 december 2007 00:42

Det blev mest Banjo. När jag och Anton (på bilden bärandes min T-shirt) är bland dom första som kastar in handduken då vet man att festen var sådär. Eller så var vi bara helt malplacerade som dom enda icke- turkarna. Men jag vet inte, i dom flesta lägen brukar vi klara oss bra ändå. Vi var i kväll bara överrens om att en man på 75 år som spelar Banjo och sjunger inte var inspirerande. Soff, jag är så redo för en bra fest på lördag.     

Ovido - Quiz & Flashcards