Alla inlägg den 13 september 2007

Av Nettan - 13 september 2007 14:58

Nu har jag slötittat på lite klipp från Idol, en del från när de besökte Borlänge. Vad säger man, finns det någon dialekt som å ena sidan kan låta så fruktansvärt fult och å andra sidan kan låta så himla härligt. Såg också en intervju med Markus Fagervall och kan bara konstatera att norrländska, det låter alltid störtskönt.

Av Nettan - 13 september 2007 12:31

50 cent vs. Kanye West, giganternas kamp har tagit sin början eller? Skivorna släpptes igår och jag var självklart snabbt i nedladdningstagen. I mitt tycke så vann 50 cent lätt, dock var väl hela skiva rätt ljummen. Förutom Ayo technology feat Justin Timberlake då, den är grym!

Av Nettan - 13 september 2007 10:16

Den här bilden symboliserar fredagen bra. Vi hamnade där man inte ska med holländare, drogpolitik. Jag är imponerad av T:s stora engagemang i frågan. Själv gav jag upp då Anton framförde att man inte kunde bli beroende av "lättare" droger. Då kände jag att vi stod så långt ifrån varandra att det inte fanns någon poäng i att forsätta diskutera frågan. Case colsed.

Ovido - Quiz & Flashcards