Alla inlägg den 19 september 2007

Av Nettan - 19 september 2007 17:24

I natt hade jag en mardröm. Vaknade upp förtvivlad. Min dröm bestod inte av att jag blev jagad av vargar eller att jag helt plötsligt gick på stan utan kläder. Nej, jag hade fått mitt första riktiga åderbrock. Hur mycket värre kan det bli?

Av Nettan - 19 september 2007 09:06

Ända sedan jag flyttade från Mora har jag regelbundet fortsatt att läsa Mora Tidningen. Varje måndag, onsdag och fredag (det finns inte nog med nyheter för att ges ut varje dag) surfar jag in för att se vad som hänt. Jag tycker att det känns tryggt och hemtamt. Jag tycker om att småfnissa för att nyheterna oftast handlar om Svea 80 år som nekats hemtjänst, att någon tjuvfiskat eller att vandaler krossat en fönsterruta på gågatan. Det känns som mitt gamla Mora, värre saker ska inte hända där.

Ovido - Quiz & Flashcards