Alla inlägg den 28 september 2007

Av Nettan - 28 september 2007 17:54

Det här är min gamla brevkompis Jan Persson. Vi hängde uppe i Alter i ungdomens glada dagar. Det var på den tiden jag hade cykelbyxor och farfarströja och Janne hade Guns N´Roses
T-shirt och champion shorts. Jag skulle vilja säga att jag var lite coolare än honom, han lyssnade på Color Me Badd och jag på AC/DC. Dessutom var jag mycket bättre på att spela fotboll, vann alltid. Dock har jag hört att Janne nu har kompenserat detta med att ha blivit en av Piteås bästa innebandyspelare. Glad att jag kunde dra mitt stå till stacken till Piteås sportliv. Nu jobbar han på "stans flggskepp" Coop Forum och skall flytta in i kollektiv (eventuellt en tidigt 30-års kris). Enligt hans vänner har han coolhetsfaktor fyra av tio. Detta betyder i stort sett att inget har förändrats sen vi var små, jag är fortfarande lite coolare!

Av Nettan - 28 september 2007 12:24

På FB kan man tillägna varandra olika superlativ. Jag har fått en del omdömen som verkligen passar min personlighet och en del som verkar vara helt tagna ur luften. De saknar helt enkel någon som helst verklighetsförankring.

Passande;

- Most likely to make me laught
- Most likely to have the best personality
- Most likely to party like a rock star
- Most likely to be the next top model
- Most likely to be cuter than a Koala bear
- Most likely to bring sexy back

Opassande;

- Most likely to be be caught without underwear on
- Most likely to steal candy from a baby
- Most likely to get conned by old ladies i Las Vegas
- Most likely to have a blond moment

Av Nettan - 28 september 2007 10:32

Annie-Gerd 87 år och Halvar 89 år har gift sig och blivit sambos. Annie- Gerd uppger "Jag hade spanat in pojkspolingen vid fikabordet innan." Nu bor dom tillsammans i en lägenhet på servicehuset. Det är ju bara så sött att man blir alldeles varm om hjärtat.

I London finns Harry 88 år. Han har satt ut en kontaktannons i hopp om att finna kärleken. Han erbjuder en man som "helgar de gamla dygderna som ärlighet och hövlighet." Dessutom håller han rent och snyggt hemma. Harry hoppas att kvinnorna inte ska tro att han bara är ute efter sex. Jag tycker Harry verkar var en reko dude.

Ovido - Quiz & Flashcards