Alla inlägg den 26 september 2007

Av Nettan - 26 september 2007 19:56

Nu har jag även bild till min nedladdade film! Det tog ju minst sagt lite tid och tålamod men båda sakerna har jag ju gott om. Så nu ligger två nya på laddning och den som nu är komplett skall ses med stor vördnad.

Av Nettan - 26 september 2007 18:05

Nu var det ett tag sen jag hade med dagens outfit så här kommer den ;

- Strumpor, randiga och ulliga. Ursköna.
- T:s Karelin shorts
- Lila mysbyxor i plysch. KappAhl, 2004?
- T-shirt med en grön drake. Zara, 2007.
- T:s tjocktröja från IKEA
- Accessoar, rosa hårband och mina bibliotekarieglasögon (som bror säger)

Yes, I´m hot as usual!

Av Nettan - 26 september 2007 17:53

Igår var vi på första gången på Anjelique och åt middag då T:s mentor var på besök från Sverige. Det var ett ypperligt trevligt ställe måste jag säga, bra sevice och urgod mat. Det ligger ovanpå House Café i Ortaköy, med underbar utsikt över Bosporen. Absolut ett ställe som kommer att besökas igen.

Av Nettan - 26 september 2007 14:16

I nästan ett helt dygn var jag utan uppkoppling, hemskt! Nu har det dock fungerat ett par timmar så jag hoppas det är bestående. För jag är lite beroende av internet...lite....

Ovido - Quiz & Flashcards