Direktlänk till inlägg 19 december 2007

Ett tips till Jens

Av Nettan - 19 december 2007 12:30

Jens, din flicka är olycklig. Det är jobbigt att se och alla vet ju hur obehagligt det är att ha en flickvän som inte är nöjd och glad. Lyckan finns att finna på MQ. Den är skarpt lila, kortärmad, v-ringad, blank och toksnygg. Bara ett litet tips.

 
 
So

So

19 december 2007 12:37

Haha..du är för söt! Skönt att du delar min smärta gumman...

http://soffansso

 
Ingen bild

Jens

19 december 2007 12:56

Nettan, din vän Jens är olycklig. Lyckan finns att finna på Apple.se. Det är en iMac med 24 tums skärm, silverfärgad och otroligt snygg. Bara ett litet tips.

 
Ingen bild

Marianne

19 december 2007 13:47

: D
Jag har världens bästa förslag: So får den där lila kortärmade och Jens får den där silverfärgade 24-tummaren.

Och nu vet jag var jag ska söka stöd när jag behöver! : DD

 
Ingen bild

Marianne

19 december 2007 13:50

Fast förresten. I så fall får So rätt många både kortärmade och långärmade under 2008, eftersom det råder viss skillnad i hur mycket man får pynta. Men det blir väl bra?

 
So

So

19 december 2007 14:15

Marianne hade en mycket bra punkt där...tackar vi för :)

http://soffansso

 
Ingen bild

Jens

19 december 2007 15:57

Nu har ni missuppfattat allt. Det är inte av So jag önskar mig den vackra silverfärgade 24 tummaren, det är av Nettan.

 
Nettan

Nettan

19 december 2007 16:27

Har för mig att vi kom överens om att du köper klänningen till Soff och jag köper en flaska Raki till dig!

Ja, Marianne du ska söka stöd hos mig! Klas kan se upp från och med nu ;)

http://me-and-myself.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 28 maj 2008 07:37

Nu är vår nya blogg igång, framöver finns jag och SO på;   http://www.hybris-sonett.blogspot.com/  ...

Av Nettan - 24 maj 2008 17:39

Jag borde portas från Gina Tricot. Nyheter varje vecka är inte alls bra. ...

Av Nettan - 23 maj 2008 14:56

Jag och SO pysslar med att skaffa oss en gemensam blogg. Därför är jag dålig på att uppdatera just nu. Jag hoppas att ni följer till den nya, meddelar adress inom kort. ...

Av Nettan - 19 maj 2008 19:30

Jag var hos frisören idag, hon ögnade igenom mitt hår och sa;   "Vilket häftigt hår, det här kan man ju atombomba utan att det skulle ta skada"   Så är det att vara sponsrad av Schwarzkopf. Tack Charlotta.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards