Direktlänk till inlägg 29 december 2007

Jag sammanfattar

Av Nettan - 29 december 2007 18:23

Åter i bloggvärlden. Tänker inte trötta ut er med någon lägre utläggning om mina obloggade dagar. Kör en sammanfattning;


- Panikshopping. Kan vara det enda som får mig att genomföra det där självmordet 2015. Enda fördelen var att man inte behövde gå själv, bara att åka med strömmen.


- Galet rolig kväll på Undici. Klar Finlandsfärjestämning.


- Ett fantastiskt vackert Dalarna. Eller hur Jens?


- Riktigt rolig julafton. Singstarmästarinna utan större konkurrens. Magnus ägde på Sarah Dawn Finer, I rember love. Den kan han ju bära med stolthet om han vill.


- Fattig juldag. Mora Parken kan vara världens tråkigaste ställe. Rock Tools spelade, behöver jag säga mer?


- Ingen uppkoppling. 


- Mycket vin.


- Lite sömn, det var det dock värt. 


- Magsjuka.


- Ny bebbe, Mac.


 Nu ett mysigt Malmö och förhoppningsvis en trevlig nyårsafton precis som vanligt. 


 
 
trollpackan impad!

trollpackan impad!

29 december 2007 19:29

Jahaja, du har ju hunnit med en del verkar det som!
Mmm...gillar det där med vin...magsjuka kan jag stå över däremot...men det där med ingen uppkoppling..hmm...vet inte om jag skulle klara det. Kanske måste lägga in mig nå´nstans? Tror jag är beroende!
Jag erkänner! Jag, Trollpackan, är en Bloggoholic!

http://trollpackan

 
Birdie

Birdie

29 december 2007 22:57

Oj, MORAPARKEN, hur hamnade du DÄR?! Var kommer du ifrån..? (Är NÄSTAN från de där trakterna... Mora-parken har man varit på mer än en gång på den tiden det begav sig,... för ungefär 2300 år sedan, eller så) ;o)
Magsjuka låter trist, ett mysigt Malmö dessbättre.
Med hopp om ett riktigt gott slut och start på nästa år...

Kram!

http://www.birdie.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Nettan

30 december 2007 00:23

Magsjukan var ingen höjdare! Är nog också lite, lite beroende av internet ;)

Jag är från metrolpolen Mora, så Mora Parken är ju hemvändarstället nummer ett. Dock var man lite mamma på stan ;) Nu blir man ju nyfiken på vad nästan från trakterna innebär??

Kram

 
Ingen bild

Marianne

30 december 2007 08:10

Det låter som om du har haft en skön jul, och jag är säker på att ni kommer få ett kul nyår! Vi har också haft det rätt lugnt här, och det ska vi väl fortsätta med. Hälsa T och stora kramar till er båda från oss båda! Och GOTT NYTT ÅR!!!

 
So

So

30 december 2007 14:12

>Tog mig friheten att lägga ut en bild på dig på min blogg..det var ett sååå fint kort :) Puss puss

http://soffansso

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 28 maj 2008 07:37

Nu är vår nya blogg igång, framöver finns jag och SO på;   http://www.hybris-sonett.blogspot.com/  ...

Av Nettan - 24 maj 2008 17:39

Jag borde portas från Gina Tricot. Nyheter varje vecka är inte alls bra. ...

Av Nettan - 23 maj 2008 14:56

Jag och SO pysslar med att skaffa oss en gemensam blogg. Därför är jag dålig på att uppdatera just nu. Jag hoppas att ni följer till den nya, meddelar adress inom kort. ...

Av Nettan - 19 maj 2008 19:30

Jag var hos frisören idag, hon ögnade igenom mitt hår och sa;   "Vilket häftigt hår, det här kan man ju atombomba utan att det skulle ta skada"   Så är det att vara sponsrad av Schwarzkopf. Tack Charlotta.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards