Alla inlägg den 1 oktober 2007

Av Nettan - 1 oktober 2007 18:16

Varje gång jag träffar någon som jag inte sett på ett tag så kikar dom på mig och säger, du ser lite annorlunda ut så där kort hår hade du inte sista va? När jag titta på foton så förstår jag varför, jag ger faktiskt ett lite schizofrent intryck. Så här såg jag ut för mindre än ett år sedan och sen har det varit alla längder där emellan. Igår var jag hos frisören igen så snart blir det fler, så där kort var det inte sist va?

Av Nettan - 1 oktober 2007 08:17

Jag fortsätter att stjäla välbeprövade koncept;

Vilket är ditt tydligaste karaktärsdrag?
Jag har förstått att jag har ett rätt speciellt skratt. Två intervjuade mig till mitt förra jobb och när min chef ville anställa mig var den andres respons; Är du säker, kan du leva med det skrattet? Utöver det kan man väl säg att Nettan och kontroll passar som handen i hansken.

Var kan man hitta dig runt Stureplan?
Jag befinner mig oftast en bit därifrån, Dukvägen i Bromma. Det är stället som gäller. Alternatviet är längst ner på rankingen, Undici- vanligt hederligt svennigt sunkhak.

Vilken är din största fåfänga?
Det bör vara mitt hår. Jag tröttar ut alla i min omgivning med frågor om mitt hår. Dessutom har jag dille på att köpa olika hudvårdsprodukter. Jag har två necessärer som jag drar runt på eftersom jag inte kan skiljas från någon av mina produkter. Den ena vägde 2,5 kg sist jag skulle resa.

Vad ville du bli när du var liten?
När jag riktigt liten ville jag bli städerska, glammigt värre.

När sa du "vet du inte vem jag är senast"?
Igår på middagen med T.L Jag visade upp mina gamla urklipp från MT-cupen och sa, vadå vet du inte vem jag är?

Berätta om en minnesvärd bakfylla?
Herregud, skulle ju kunna pågå i evigheter.

Vad smugglade du in i landet senast?
Eftersom min resväska så gott som endast brukar vara fylld med hudvårdsprodukter och mat så är det ganska mycket. Mest förekommande, cream fraiche och baconost.

Vad beställer du krogen?
Vitt eller rosé vin. Innan jag förstod att det gav dödliga konsekvenser GT.

Berätta om ett gubbigt beteende du har upptäckt hos dig själv?
Att jag har börjat kommentera ungdomar, oj så lite kläder dagens ungdom har, oj inte ska väl så unga människor dricka. Väldigt gubbigt faktiskt. Dessutom vill jag gärna skriva in och klaga på olika saker. Om jag exempelvis ser något på TV som jag inte samtycker med så säger jag, nej nu måste jag skriva in till SVT och klaga.

Vilken modetrend var du tidig med att upptäcka?
Det vore verkligen att ljuga om jag skulle påstå att jag var tidig med att upptäcka någon trend. När jag hakar på en trend är den ute för längesen.

Om du skulle bli psykiskt sjuk vilken sjukdom skulle du då drabbas av?
Schizofreni. Fascinerade sjukdom det där.

Ovido - Quiz & Flashcards