Alla inlägg den 14 oktober 2007

Av Nettan - 14 oktober 2007 20:41

Hur kan man spendera flera timmar på Europas största köpcentrum och bara komma hem med en mössa?

Av Nettan - 14 oktober 2007 09:33

Det här med att vinna en träff med sin "favoritkändis" det är ungefär det pinsammaste jag kan tänka mig. Det skulle krävas mycket pengar för att jag skulle genomlida något sådant. Kan se konversationen framför mig;

- Så hej, tycker du är grym, gillar verkligen din musik
- Kul, tack
- Vad skulle du jobba med om du inte höll på med musik?
- Äh, jag vet inte, musik är ju det jag alltid pysslat med
- Ja det är klart, du är ju jättebra
- Tack
- Så jaha, något annat som du tycker är kul?
- Inte direkt, det bli ju mest det här med att spela och så
- Ja, ok
- Någon sport kanske?
- Nej inte direkt, du vet det blir mest det här med att spela och så
- Ok, ja du är ju väldigt duktig
- Tack

Efter ett tag skulle det spåra ur och jag skulle gå på typiska Nettanfrågor

- Röstar du blått?
- Är du drogliberal?
- Tycker du också att Göran borde komma tillbaka?
- Vad tycker du om kungen?
- Vad tycker du om Sveriges integrationspolitik?

Ovido - Quiz & Flashcards