Alla inlägg den 25 oktober 2007

Av Nettan - 25 oktober 2007 17:27

Eftersom jag tjatat på om min hårförlängning här på bloggen så bjuder jag nu på resultatet. Detta genom två magnifika toalettbilder. Jag förstår verkligen mig själv, varför jag är så ambivalent gällande detta. Det är bara att konstatera att jag ser ut som två helt olika personer beroende på om jag har långt eller kort hår. Tydligen så vet jag inte själv vilken jag gillar bäst, men så är det nog att ha multipla personligheter.

Av Nettan - 25 oktober 2007 10:42

Blev snuvad på konserten med supersnygga Beyonce som skulle ha varit i kväll. Den ställdes in på grund av rådande omständigheter i landet. Tråkigt, men det viktigaste är naturligtvis att oroligheterna inte blossar upp ytterligare.

Jag avskyr att dom nu ska göra film av Stieg Larssons utmärkta böcker. Det slutar alltid med att jag ser dom trots att jag vet att dom totalförstör böckerna och gör urkassa filmer av dom.

I morse var jag ute och surfade efter volontärjobb. När jag kommer hem vill jag volontära med pensionärsarbete. Jag älskar pensionärer och sällskapar gärna någon gång i veckan. Det finns alldeles för många ensamma där ute.

Ovido - Quiz & Flashcards