Alla inlägg den 30 oktober 2007

Av Nettan - 30 oktober 2007 20:27

För övrigt skriver du väldigt bra! Du kanske ska bli kolumnist i stället för soc.tant? Hur rejtar det i sexighet?"

Hej Aftonbladet!

Jag undrar om jag kan få bli kolumnist hos Er? Jag läste Er lista över de sexigaste yrkena och soc.tant fanns tyvärr inte med. Tidningsmänniska fanns inte heller med på listan men jag tycker ändå att det låter lite mer foxy. Några chanser att jag i så fall kan få dela rum med Ronnie Sandahl?

Av Nettan - 30 oktober 2007 11:02

Visste ni att även djur gillar att berusa sig. På en ö i Karibien finns exempelvis en apkoloni som har lärt sig att jäsa alkohol från sockerrör. Ungefär 10 % av dessa dricker sig redlöst berusade, vilket ungefär motsvarar procenten alkoholister bland oss människor. Kan vara något att tänka på för dom föräldrar som direkt skyller på barnen när alkoholen gåtfullt försvinner från barskåpet. Det kan lika gärna vara hunden.

Av Nettan - 30 oktober 2007 07:58

10 000 metersklubben har fått sig ett lyft. På Singapore Airlines kan man nu hyra en svit för 50 000 kr. Det här med 10 000 metersklubben är ett fenomen som jag aldrig kommer att förstå mig på. Flygplanstoaletter är trånga och totalnasty. I min värld är det inte direkt upphetsande att klämma sig in på en toalett som 200 mer eller mindre magsjuka turister ska samsas om.

Dessutom läste jag att soc.tant inte fanns med på listan över de sexigaste yrkena. Hur är det möjligt? Nåväl, jag har viss förståelse för att alla inte går igång på det men på sjunde plats, lapplisa. Har jag missat något?

Av Nettan - 30 oktober 2007 07:28

Vad säger ni, många som tänkt hänga på stranden till jul? Mig kan ni hitta på Mora Strand (nya Mallis) juldagen, ska vi säga vid ettsnåret....

Ovido - Quiz & Flashcards