Alla inlägg den 11 oktober 2007

Av Nettan - 11 oktober 2007 21:05

Så till en av mina hjärtefrågor, att alla skall ta ställning gällande organdonation. Att registrera sig i donationsregistret tar bara några minuter. Det viktiga är att ta ställning, oavsett beslut. Låt inte ansvaret ligga på någon annan.

Av Nettan - 11 oktober 2007 15:19

Letade efter en bild över Istanbul till SWEAS hemsida och kom till en sida där en man gjort en fin reseskildring över Istanbul. Kunde inte låta bli att lägga ut den här sköna bilden med tillhörande bildtext;


"En ambulerande kopiator! Inte dumt! När såg du sist en gubbe med kopiatorlåda på stan i Stockholm?..."

Av Nettan - 11 oktober 2007 13:24

Ärligt, Kalles randiga med banan, hur vidrigt låter inte det?

Av Nettan - 11 oktober 2007 11:23

Pratade precis med min syster och vi diskuterade det här med barn. Hon är ju nybliven singel (känns fortfarande lite märkligt) och hennes största farhåga är att träffa någon som har massa barn. Det är rätt intressant att både jag och min syster verkar har drabbats av barnskräck. Hur gick det egentligen till när barngenen hoppade över oss? Jag brukar ganska ofta fundera på det där och försöka övertala mig själv att jag vill ha barn. Att det vore mysigt med en liten snoris. Men det funkar helt enkelt inte, min biologiska klocka är tvärtyst!

Ovido - Quiz & Flashcards