Alla inlägg den 13 oktober 2007

Av Nettan - 13 oktober 2007 21:40

Ni är så himla snygga tjejer! Önskar jag med pimplade vin, skvallrade och gjorde min stämma hörd till Backstreet Boys. Längtar efter er, ha världens bästa kväll!

Av Nettan - 13 oktober 2007 19:36

Det är lördagskväll, jag sitter och sliter med min tenta som ska lämnas in i morgon. Jag fattar nada, jag är lost och har ångest. I morgon kommer jag garanterat att ha magkatarr. Det var verkligen ett bra tag sedan jag slet så hårt med ett ämne, vem kom på att jag skulle läsa den här kursen? Jag ser redan lärarnas respons framför mig; men Agneta varför har du hittat på saker helt själv, det var ju inte alls så vi menade. Jag ser hur dom sitter där, läser mina svar högt, fnittrar och gottar sig. Fy, att vara ute och segla på så här djupa vatten passar inte alls mitt kontrollbehov.

Ovido - Quiz & Flashcards