Alla inlägg den 23 oktober 2007

Av Nettan - 23 oktober 2007 19:57

Just nu har jag en hel del hemlängtan. Det här är den längsta tid som jag varit borta och saknaden börjar komma krypande. Sommaren känns ganska avlägsen och jag är trött på att bara träffa er på nätet. Jag kommer att hinna hälsa på en del av er och ser verkligen fram emot det. Tyvärr hinner jag som vanligt inte träffa alla, helst inte med tanke på hur utspritt alla bor. I somras gjorde jag Malmö till Piteå men ändå är det några av er som det var evigheter sen jag träffade. Kan vi inte bara enas om Stockholm? Jag saknar er alla! Två veckor och två dagar sen bär av...

Av Nettan - 23 oktober 2007 08:29

Idag har Illhan, min frisör sin lediga dag. Då ska han ge sig ut och leta hår till mig. Han kan vara världens mest engagerade frisör.

Igår var vi på bio och såg Suburban Girl. Den får 2,85 klappor av 5. Vi noterade väldigt noga var vi ställde bilen, att åka golfbil två dagar i rad kändes onödigt lyxigt. Jag gillar som sagt servicen i det här landet. När vi skulle in på bion så var det en filmpojke som personligen gick med oss för att visa var vi skulle sitta. Mycket praktiskt om man är synskada eller analfabet. Kungen kan utan problem gå på bio här.

En tenta avklarad två återstår.

Ovido - Quiz & Flashcards